czwartek, 17 sierpnia 2017

Karteczki

Witajcie .Oto  dwie karteczki  robione w  różnym czasie. Pokazuje  je razem bo nawet  podobne są.Na bazie  kolorowy papier i ramka.Nawet układ kwiatków  trochę podobny .A teraz opowiem wam coś . Lubie was  zamęczać  opowieściami z życia byście się pośmiały  . Wiecie ze jak jest się zmęczonym to się robi błędy . Po intensywnym dniu czyli sprzątaniu,  wyjście do miasta  wizyta znajomego  oraz siostry   mama jeszcze chciała i pofarbować  mi włosy. Dała mi tubkę bym wycisnęła farbę . Farbę wycisnęłam ale ona cały czas jest biała a moja to ciemnieje . Okazało się że mama swoja  blond mi dala.. Tym sposobem mama musiała pofarbować sobie włosy.  Kiedy w końcu zaczęła mi farbować to zapomniałyśmy że  miałam jej zwilżyć. Na koniec mama zapomniała jeszcze wmasować farbę . Na szczęście   farba dobrze wzięła i jest dobrze


11 komentarzy:

  1. Basiu codzienność bywa najciekawsza.Śliczne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, hi, hi! Będziesz miała co po latach wspominać, Basiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki, Basiu.
    Ale fajna historia, najważniejsze, że włosy się pofarbowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Karteczki są Urocze, Opowieść również, Nie raz tak Bywa, Ale skończyło się dobrze to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Historyjka z podmienioną farbą, z pomyślnym happy endem, rzeczywiście wywołująca uśmiech na twarzy. Kartki wspaniale wyszły. Pozdrawiam cieplutko ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pogodna opowieść z farbami, tak czasem bywa :) Śliczne karteczki stworzyłaś Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu kartki śliczne obie . Co do farby to super że wszystko skończyło się pomyślnie , czasem też mam takie dni że wszystko mi sie plącze :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są świetne :) Ciekawe jak byś wyglądała jako blondynka - hihi:)
    A przy okazji dziękuję bardzo za makową karteczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu karteczki świetne, dobrze że farba mimo wszystko złapała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. The story with the swirled paint, with a happy happy ending, actually produces a smile on his face. The cards went great. I greet you warmly

    ก็อตซิลล่า 2015

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami tak bywa, gdy w ciągu dnia dużo się dzieje. Kartki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń